Бренд 4MOVE належить польській сімейній компанії FoodCare, одному з провідних європейських виробників товарів повсякденного попиту (FMCG). Вона також відома як власник брендів Black (енергетичні напої), Frugo (фруктові напої), Gellwe (сухі концентрати для десертів, випічки, сипучі бакалійні товари), Fitella (порційні мюслі, цільнозернові пластівці, холодний чай). В даний час компанії належить 7 брендів, а загальна кількість артикулів товарів перевищила 200. Під торговою маркою 4MOVE випускається широкий асортимент ізотонічних і вітамінних напоїв, які популярні серед спортсменів і прихильників активного способу життя.
Історія компанії та бренду
Історія компанії FoodCare, виробника напоїв 4MOVE, веде відлік з 1984 року, коли було налагоджено виробництво концентратів для виготовлення популярних десертів під брендом Gellwe. Сама компанія, заснована Вечеславом Влодарскі, спочатку носила таку ж назву. Поступово її асортимент розширювався, як і ринки збуту. У 1990 компанія Gellwe виходить на міжнародний ринок. У 2003 освоює нову нішу – виробництво напоїв – і випускає енергетичний напій TIGER.
У 2008 році компанія змінила назву на FoodCare, а в 2010-11 запустила нові марки енергетичних напоїв, а також почала виробництво ізотонічних напоїв 4MOVE. Продукція цієї торгової марки, як і інші напої компанії FoodCare, виробляються в місті Неполоміце.
Цікаві факти про бренд 4MOVE:
Ізотонічним і вітамінним напоям 4MOVE притаманні переваги, загальні для продукції FoodCare в цілому:
Асортимент продукції цього бренду представлений:
Історія компанії та бренду
Історія компанії FoodCare, виробника напоїв 4MOVE, веде відлік з 1984 року, коли було налагоджено виробництво концентратів для виготовлення популярних десертів під брендом Gellwe. Сама компанія, заснована Вечеславом Влодарскі, спочатку носила таку ж назву. Поступово її асортимент розширювався, як і ринки збуту. У 1990 компанія Gellwe виходить на міжнародний ринок. У 2003 освоює нову нішу – виробництво напоїв – і випускає енергетичний напій TIGER.
У 2008 році компанія змінила назву на FoodCare, а в 2010-11 запустила нові марки енергетичних напоїв, а також почала виробництво ізотонічних напоїв 4MOVE. Продукція цієї торгової марки, як і інші напої компанії FoodCare, виробляються в місті Неполоміце.
Цікаві факти про бренд 4MOVE:
- в 2015 році офіційним обличчям бренду став Жозе Моурінью, португальський футболіст і тренер;
- в 2016 цю місію розділили два польських футболісти – гравець-півзахисник, тренер Адам Навалка і воротар Єжи Дудек;
- ізотонічні напої 4MOVE визнані офіційним продуктом Польського союзу легкої атлетики, а їх виробник FoodCare надає всебічну підтримку спортсменам.
Ізотонічним і вітамінним напоям 4MOVE притаманні переваги, загальні для продукції FoodCare в цілому:
- склад напоїв продуманий до дрібниць і оптимізований, є результатом ретельної роботи науково-дослідного відділу. Зокрема, композиція вітамінів, яка входить до складу напоїв 4MOVE, розроблена в швейцарських лабораторіях;
- 100% контроль якості вихідної сировини – запорука безпеки продукції;
- використовуються прогресивні технології виробництва;
- діє відділ контролю якості, контролюються всі етапи виробничого процесу;
- виробник підтримує ціни на свою продукцію на оптимальному рівні, щоб зробити її доступною для більшості споживачів.
Асортимент продукції цього бренду представлений:
- ізотонічними напоями зі смаком лимона, апельсина, лайма і м'яти, лимона і лайма, мультифруктовим. Поряд з напоями, які містять цукор і підсолоджувачі, в цій лінійці є ізотоніки з мультифруктовий смаком без цукру;
- вітамінізованої водою – в лінійку входять негазовані пастеризовані напої з добавкою аскорбінової кислоти і вітамінів групи В, а також мінералів, електролітів (калій, магній, йод). Є напої зі смаком вишні, лимона, різним вмістом калорій.