Компанія Puma, німецький виробник спортивного взуття та інвентарю, є одним зі світових лідерів у своїй галузі. Компанія була створена 1 жовтня 1948 Рудольфом Дасслером (Rudolf Dassler). Перше ім'я фірми звучало як Rudа, від RUdolf DAssler, але пізніше було вирішено замінити його на більш приємне Puma, що викликає до того ж близькі зі спортом асоціації з швидкими і спритними пумами.
Перший успіх компанії принесли розробки в області створення взуття для футболістів. Бутси під маркою ATOM, а згодом SUPER ATOM завоювали визнання футболістів. Puma активно співпрацювала з німецькими футбольними командами, не тільки створюючи нове взуття, а й вкладаючи чималі кошти в цю співпрацю, розглядаючи її як відмінну рекламу. Протягом багатьох років лідери ринку спортивного взуття і одягу - Puma і Adidas змагалися один з одним, виступаючи спонсорами і забезпечуючи спортивні команди, перемога команди або окремого спортсмена вважалася престижною для спонсора, а також приносила чималий внесок в репутацію бренду.
Логотип бренду майже не змінювався з часу заснування компанії. Пума в стрибку трохи лише осучаснили в 1967 році, завдяки роботі німецького карикатуриста Лютца Бакеса (Lutz Backes).
У компанії працює 9,3 тис. людей. Річний обсяг продажів наближається до 3 млрд. євро. За ринковою часткою компанія займає третє місце після Nike і Adidas.
Перший успіх компанії принесли розробки в області створення взуття для футболістів. Бутси під маркою ATOM, а згодом SUPER ATOM завоювали визнання футболістів. Puma активно співпрацювала з німецькими футбольними командами, не тільки створюючи нове взуття, а й вкладаючи чималі кошти в цю співпрацю, розглядаючи її як відмінну рекламу. Протягом багатьох років лідери ринку спортивного взуття і одягу - Puma і Adidas змагалися один з одним, виступаючи спонсорами і забезпечуючи спортивні команди, перемога команди або окремого спортсмена вважалася престижною для спонсора, а також приносила чималий внесок в репутацію бренду.
Логотип бренду майже не змінювався з часу заснування компанії. Пума в стрибку трохи лише осучаснили в 1967 році, завдяки роботі німецького карикатуриста Лютца Бакеса (Lutz Backes).
У компанії працює 9,3 тис. людей. Річний обсяг продажів наближається до 3 млрд. євро. За ринковою часткою компанія займає третє місце після Nike і Adidas.